Viking Line

Ravintoloiden ja kahviloiden laktoositon tarjonta, risut ja ruusut jne.

Viking Line

ViestiKirjoittaja mariaw » Ti Tammi 19, 2010 9:36

Pakko kyllä kehua täällä oikein erikseen! Olen reissannut Viking linen tukholman risteilyllä kymmenisen vuotta monia monia kertoja. Viimeisen kahden vuoden aikana olen kärsinyt laktoosi-intoleranssista ja olen ollut hyvin atrkkana mihin menen syömään ja oppinut valitettavan äkkiä tajuamaan, että ravintoloiden laktoositon-lupauksiin ei voi luottaa. Monesti olen joutunut pettymään noin yleisesti ottaen. Mutta Viking Linen Food Garden ravintolassa )muistaakseni sekä Mariellalla että Gabriellalla, mutta ainakin Marellalla) olen saanut joka kerta laktoositonta ja erinomaisen herkullista ruokaa! Ja mieletöntä palvlua!!! He ovat joka kerta tienneet, mitä tarkoittaa, kun asiakas aidosti haluaa laktoositonta ruokaa. Ja ikinä ei ole maha tullut kipeäksi. Olen syönyt alkupaloja myöten herkkuja siellä ihanilla kastikkeilla ym. Nam! Suosittelen siis Food Gardenia lämpimästi. Siinä kupeessa on Ella's-niminen ravintola. Sielläkin on laktoosittomia vaihtoehtoja, mutta niistä olen saanut mahavaivoja joka kerta kuitenkin. En tiedä mistä sitten johtuu, ehkä siellä ei olla niin tarkkoja, mutta sama keittiö niillä on käsittääkseni, että sinänsä aika hassua.
mariaw

Re: Viking Line

ViestiKirjoittaja mariaw » Ti Tammi 19, 2010 9:38

Sori kirjoitusvirheet, olen sairaana ja ajankuluksi täällä kirjoittelen, mutta ilmeisesti pienessä tokkurassa... :D
mariaw

Paluu Ravintolat